### میاں بیوی کا عشق


شادی کے بعد کی زندگی ہمیشہ ایک نئی شروعات ہوتی ہے۔ یہ ایک کہانی ہے نعمان اور زہرہ کی، جن کی شادی کو ابھی چند مہینے ہی ہوئے تھے۔


نعمان ایک سادہ اور معصوم انسان تھا، جب کہ زہرہ ایک چلبلی اور زندہ دل لڑکی تھی۔ دونوں کے درمیان محبت کی کوئی کمی نہیں تھی، لیکن جیسے ہر رشتہ ہوتا ہے، ان کے رشتے میں بھی چھوٹی چھوٹی باتوں پر ناراضگی ہو جاتی تھی۔


ایک دن زہرہ نے نعمان سے کہا، "نعمان، تم ہمیشہ میرے ساتھ اتنی نرمی سے کیوں پیش آتے ہو؟ کبھی کبھی تھوڑا سخت بھی ہونا چاہیے۔"


نعمان مسکرا کر بولا، "زہرہ، میں تم سے محبت کرتا ہوں اور محبت میں سختی کی کوئی جگہ نہیں ہوتی۔"


زہرہ نے اس بات پر ہنس کر کہا، "تمہیں معلوم ہے، کبھی کبھی مجھے لگتا ہے کہ تم مجھ سے زیادہ محبت کرتے ہو اور میں تمہیں اس کا جواب نہیں دے سکتی۔"


نعمان نے زہرہ کے ہاتھ کو اپنے ہاتھ میں لیتے ہوئے کہا، "محبت کا جواب محبت ہے، اور تمہاری ایک مسکراہٹ میرے لیے سب کچھ ہے۔"


وقت گزرتا گیا اور دونوں کے درمیان محبت اور گہری ہوتی گئی۔ نعمان زہرہ کے ہر چھوٹے بڑے خواب کو پورا کرنے کی کوشش کرتا تھا، اور زہرہ بھی ہر ممکن کوشش کرتی کہ نعمان کو خوش رکھے۔


ایک دن زہرہ نے نعمان کو ایک خط دیا، جس میں لکھا تھا: "نعمان، میں تمہارے بغیر کچھ نہیں ہوں۔ تمہاری محبت میری زندگی کا سب سے قیمتی تحفہ ہے۔ مجھے امید ہے کہ ہم ہمیشہ ایسے ہی خوش رہیں گے۔"


نعمان نے خط پڑھا اور زہرہ کو گلے لگاتے ہوئے بولا، "زہرہ، تم میری زندگی کی سب سے خوبصورت حقیقت ہو۔ ہماری محبت ہمیشہ قائم رہے گی، انشاءاللہ۔"


یہ کہانی ایک یادگار لمحے پر ختم ہوتی ہے جب دونوں نے ایک دوسرے کی آنکھوں میں محبت کا سمندر دیکھ لیا تھا۔ زندگی میں چھوٹے موٹے اختلافات ہوتے رہتے ہیں، لیکن سچی محبت ہر رکاوٹ کو پار کر جاتی ہے۔